Nu e prima criză
dar cu siguranță cea din 2021 va fi mai agresivă decât cea din 2008 sau 2001.
în 2001
Supranumită criza „.com bubble” a fost generată de speculațiile din afacerile internetului.
în 2008
Criza pe care am trăit-o și eu, ca antreprenor, cu rădăcini în acordarea prea lejeră de credite tuturor.
în 2020, acum
Cea generată de Covid-19.
Eu o numesc criza Cobiz–20.
Ceea ce este foarte important este să ne aducem aminte
că exact în aceste perioade de criză
s-au născut afaceri imense.

WhatsApp, 2009
Facebook a cumpărat aplicația creată în plină criză pentru 19 miliarde de dolari în 2014.

Uber, 2009
Cunoscuta firma care a revoluționat transportul personal calorează astăzi 47 miliarde de dolari.

Square, 2009
E una dintre cele mai populare platforme de procesare a plăților cu cardul. Platforma este folosită astăzi de peste 30 de milioane de companii care încasează bani cu ajutorul lor.
E FOARTE IMPORTANT SĂ ÎNȚELEGI:
Indiferent în ce situație te afli acum, această criză va fi un teren fertil să dai naștere ideilor tale MAI ALES ÎN ZONA DE NON – DIGITAL.
Dacă criza din 2008 a dat naștere unor super companii digitale, ACEASTĂ criză va reinventa tot ce ține de producție, automatizări, agricultură, comerț de retail, servicii „față-n față”.