Parcă nici nu am simțit când au trecut ultimele patru luni. Anul acesta în februarie, Zicu și Florica îmi făceau onoarea să mă cheme să vorbesc despre „blog branding” în fața a 20 de bloggeri. Acest lucru se întâmpla în cadrul celei de-a 4-a ediții a evenimentului „Din ON în OFF”.

La vremea respectivă aveam doar câteva luni de blogging și, în fața celor care scriau de câțiva ani de zile în on-line, poate nu eram cel mai în măsură să dau „sfaturi”. De aceea am și îmbrăcat toată prezentarea mea sub haina de „Metode banale”. În plus, pe bune, sunt chestii pe care toată lumea le știe. E mai greu cu aplicatul.

Au mai trecut câteva luni și încă cred că nu am scris „avioane”. Cei prezenți la eveniment au primit în premieră gândurile mele despre un domeniu care se poate și el afla sub umbrela a ceea ce numim „strategie de branding”.

După patru luni de la eveniment, a venit vremea însă, să „dau la liber” prezentarea mai ales că prin asta răspund întrebărilor mai multor cititor legate de „Ce trebuie să fac ca să am un blog de succes?”. În mediul on-line românesc, blogul meu nu este unul de succes, cel puțin nu conform criteriilor cantitative general acceptate (trafic, interacțiune, ș.a.). Din punct de vedere personal însă, acest blog, este cea mai mare realizare profesională. Nu pentru calitatea conținutului (nu mi-au murit lăudătorii), ci pentru faptul că nu a fost o „toană”, pentru faptul că am avut și am „ceva” de spus și că am onoarea să fiu citit de tine.

Aici este prezentarea:

Fiți creativi, în fiecare zi!

Photo: Blog wordcloud by Stockfresh