Se mișcă bine Lidl pe promovare. Și ca volum și ca abordare a pieței. Un pic cam haotici – campania de imagine așa și așa, de trecut clasa, reclamele cu Gecile sunt parcă din Neckerman – dar per general OK. Eu zic că românii, nu sunt învățați cu atâta diversitate în mesajele publicitare, pentru același jucător. Sunt prea multe mesaje dintr-odată. Parcă diluează prea mult umbrela sub care ar putea, mai încolo, să construiască.

Ce e mai distractiv este că au și ei meteahna Marcă’n Marcă (brand nu pot să îi zic). Adică a produsului lor propriu. În general, hypermaketurile au linii de produse sub nume generic (Aro, Clever, One, Winny, etc) care sunt promovate la calup ca și chestii ieftine dar bune (exista argumente operaționale). Cei de la Lidl, se pare că au denumiri la nivel „internațional” pe categorii de produse. W5 este pentru produse de curățat. Mă, dar de ce îl promovezi așa? Ok, nu vrei să îi schimbi numele (cum ar fi normal – vezi Pur, Dero, Silan, etc. care în fiecare țară au altă denumire asezonată limbii) dar măcar minimizează-i prezența.

Dublu Ve Cinci! Dublu V Cinci! Nu vă zgârie la timpan?

O chestie care nu o vedeți și care e simpatică este că pe ușa de la „Cabinet” scrie: Dr. Garabet Gunolescu. Funny!

„Al naibii Dublu Ve Cinci cum mă prinde cum mă fute!” pardon… „cum mă curăță!”. E prea încetățenită poezioara cu „Indianul Talpă Iute cum mă prinde cum…”. Eu unul aș fi evitat-o! Înțeleg însă faptul că multora le va place ideea și această frază va fi probabil „cârligul de memorabilitate”.

Personajele sunt:

–          Grig Ghemotoc de Praf                   Fain numele

–          Pata Gonia                                            Simpatic

–          Petre Pietrosu                                     Forțat

–          George Grăsime                                 Fușărit

Nu prea am ce comenta la copy. E aproape distractiv, producția e OK, vocile îmi plac foarte mult. Ce nu îmi place este sigla pentru „Săptămâna Curățenie Generală”. O dată că nu e corect gramatical și în al doilea rând parcă e făcută în Paint Brush. Ce supărare? „Foarte” fușărită. Mai bine nu o făceau!