Eu înțeleg că vine un moment în viața unui brand în care atât de cunoscut ești încât îți permiți să nu menționezi produsul sau ceea ce faci. Să fim serioși însă… acele branduri au niște zeci de ani în spate.

Fac pariu cu tine că, până la secunda 20 (din 25) nu îți dai seama ce promovează cu adevărat reclama următoare:

Dacă ți-ai dat seama că e reclama la OMV atunci ești foarte tare sau ai văzut reclama anterior.

Atât de scumpă e benzina că nu îți mai permiți nici să o promovezi?

Nu vom vedea în următorii ani o benzinărie fâcându-și reclamă la benzina normală (poate biodiesel). Știu asta!

Foarte mulți OMV-iști trec mai ușor cu vederea prețurile exagerate de la pompă dacă îi combini cu promoții „cu puncte”. Am înțeles asta!

Mă, OMV-ule, dar să nu arăți tu o benzinărie, o pompă, o „ceva” din ceea ce TE REPREZINTĂ, asta nu pot să înțeleg! Să nu spui măcar „alimentează și adună puncte”?

Poate că OMV-ului îi e rușine să mai zică că vinde benzină.
Poate au făcut un studiu de piață și au zis că ”OMV” e mai câștigat ca și reputație dacă nu menționează că e benzinărie.
Poate că nu e o scăpare.