Îmi place sinceritatea în reclame. Chiar dacă un argument de vanzare adevarat nu „sparge normele” intotdeauna, e mai bine primit decât unul pe care speri să îl înghită „fraierii”.

Destul de multe bănci oferă acum produse de tip card care îți returnează o parte foarte mică din bani dacă, atunci când achiți cumpărăturile, folosești respectivul card. Tehnic totul e simplu. Banii sunt puțini și vin din niște comisioane mai reduse. Dar ce contează? Îi iei, nu îi dai!

Cei de la Millenium au și ei un produs de acest gen, explicat pe ideea “bani care îti pică din cer”. Foarte frumoasă și melodia  cu tot cu versuri și și conceptul. Nu înțeleg cum poate o bancă atât de mică să aibă bani și minte de astfel de producții reușite. În plus au și o constanță de admirat atât în comunicare, ca și direcția generală creativă, cât și în parteneriatul cu Holograf. Bravo!

Poftiți, vă rog:

Primul lucru care m-a încântat este faptul că din cer nu pică cu bancnote de 50 sau 100 de lei. Apreciez faptul că văd monede de 10 și 5 bani, 50 de bani ici-colo și rar câte o bancnotă de 1 leu. Foarte tare ideea cu norișorii roz care „te plouă” atunci când iei un produs de pe raft.

Îmi place cum i-a integrat agenția (care nu știu care este, dar oricum felicitări!) pe cei care NU AU cardul respectiv. Îmi place în mod special tipa blondă de la sfârșit care se strecoară langă o altă duduie care e posesoare de „plouător cu bani” și încearcă să „fure” și ea doi picuri de „ploaie”.

Fain!