Voi știați că RDS și-a făcut rebranding? Vorba vine “rebranding” pentru că noul logo cred că e mai rău decât cel vechi. În anumite privințe nu înțeleg companiile mari. Nu înțeleg numele lui RDS care mă forțează să îi spun „& RCS”. Nu înțeleg cum fac comunicarea produselor lor – DIGI. Deși sunt client de vreo 2 ani, dacă mă trezești noaptea din somn și mă întrebi „A cui e DIGI?”, cred că am să îți răspund „Romtelecom”.
Așadar te rog să vezi MINUNEA:
Ei bine, ce spui? Marfă, nu? Cred că și așa, tot au plătit o căruță de bani. Deobicei la astfel de rezultate ori plătești foarte mult, ori deloc. Sincer nu mi se pare muncă de designer grafic. În afară de faptul că „C”-ul se pupă cu piciorul „S”-ului nu cred că noua siglă e mai mult decât un font. Ei, și? Orange-ul nu are doar un font?
Când am desenat propria mea versiune de logo pentru RDS, am zis că e o prostie să folosești două sintagme pe care nimeni nu le înțelege. Dacă s-ar face un studiu în rândul clienților RDS aș face pariu că, la întrebarea „Cum se cheamă furnizorul Dvs. de cablu/ internet/ telefonie?”, rezultatele ar fi în jurul următoarelor cifre:
- RDS – 73%
- DIGI – 18%
- RCS – 6.5%
- Nu știu/ Nu răspund 2%
- RCS AND RDS 0.5%
Cine vrea să citească RDS citește RDS, cine vrea să citească RCS citește RCS, cine vrea să vadă ambele sintagme, să îi dea Dumnezeu sănătate, va vedea și RDS, și RCS. Vorba celor doi din reclama cu berea cu „Gust puternic și amărui”: „Și cu „și” ce faci?”. Din punct de vedere legal faptul că în siglă nu este „&” nu îi afectează cu nimic, deci nu îi bai.
Am ales să mă joc cu „rds/rcs” și nu „RDS/RCS” din motive lesne de înțeles. Nu aș fi putut face suprapunerea celor două sintagme cu literele mari.
Fiți creativi, în fiecare vis!
Foto: www.netdna-cdn.com
Comenteaza