Văd din ce în ce mai multe reclame care, prin simplitatea mesajului lor, sunt extrem de „plăcute” emoțional. Adică sunt și deștepte, fără însă să mă pună să fac Psihologie ca să le înțeleg, sunt și simple, fără însă să mă jignească, sunt și emoționale, fără să facă să plâng.

Noua campanie de la Purina:

Singurul „plâns” pe care îl încerc este cel de „ciudă constructivă” față de agenție.

Ador sloganul simplu și îmbibat de o promisiune simplă: câinele tău este bun, cu Purina ar putea fi grozav. În engleză, „good dog” este apelativul de recompensare a câinelui. E foarte frumos folosită sintagma în ideea „Good vs. Great”
Îmi place melodia și versurile.
Îmi place că nu face referire la Purina. Nu îmi spune de mâncare, produsul lor. E un spot care stimulează atât o vânzare subtila, cât și o „felicitare” reușită pentru cei care deja cumpăra mâncare de la ei.

Foarte frumos!