E dureros, cumva. Să realizezi că ești dispensabil. E ca și cum aș zice: „Poți să fii sănătos și fără a merge la doctor!”. Sună normal dar cred că un doctor s-ar „supăra” și ar avea tone de argumente legate de prevenție.

Eu nu am argumente.

Am întâlnit antreprenori care sunt în poziția să le meargă bine, să aibă un anumit nivel de success fără ajutor „specializat” pe zona de marketing. Pur și simplu. Fie sunt într-o nișă faină, fie sunt foarte buni în ceea ce fac și deci nu mai contează că nu au site bun sau Facebook Ads. Îi doare la patină.

Ah, că ar putea fi de 10 ori mai relevanți sau mai de success. Altă lecție învățată: nu toată lumea vrea să își atingă potențialul maxim. Și asta nu e niciun păcat.

În evoluția mea profesională, trebuie să învăț să nu îmi vând serviciile celor care nu au nevoie de ele. Astfel, câștig enorm de mult timp!