De ce există atâtea slogane cu “pentru“? Pentru că așa vor mușchii unora. Asta e o boală destul de des întâlnită la creativii de weekend-uri. Aproape că ai putea spune că e o tehnică rapidă de a genera un slogan. Formula este simplă: începi cu “Pentru” și apoi adaugi oricare dintre următoarele elemente: targetul, funcționalitatea principală sau și una și alta.
Există multe companii de renume care folosesc aceste tipuri de sloganuri. Îmi vin în minte doar două dar sunt mult mai multe:
Carrefour – „Pentru o viaţă mai bună”
L’Oreal – „Pentru că meritați”
În România cred că, dacă le-am număra, am aduna cu zecile. Nu pot să le înșir sau să vă dau o listă pentru că nu am stat să îmi notez chiar fiecare caz, în parte. Nici nu am nevoie. Și tu știi câteva, nu-i așa?
Cea mai recentă companie mai mare care a adoptat un slogan „pentru” este Mol – „Pentru cei ce vor mai mult”. Ar mai fi: Euforia TV: “Pentru toate femeile din tine.” și Cal- C-Vita: “Pentru un sistem osos sănătos.”
Să nu uităm că „pentru” se folosește la greu și în reclame.
Exemplu Nexus:
… sau, de la case și mai mari, Coca Cola (în engleză):
Fiți creativi, pentru că e bine!
Foto: http://www.lawrencevillechiropracticcare.com
Comenteaza